Skip to the main content.

Webinar | Navigating as a Global Marketer in the era of AI

Webinar | Navigating as a Global Marketer in the era of AI

Marknadsföring | Lokalisering | Översättning

 

Det här webinariet ger dig värdefulla insikter för att bättre navigera och förstå hur AI påverkar marknadsföringsrollen och arbetet med lokalisering och översättningar.

 

AI väcker många frågor hos globala marknadsförare

  • Hur kommer AI påverka nuvarande marknadsföringsstrategier och kampanjer?
  • Kan AI förbättra effektiviteten och resultatet av våra marknadsföringsinsatser?
  • Är AI redo att ersätta specifika uppgifter eller roller inom vårt marknadsföringsteam?
  • Vilka färdigheter och kunskaper måste vi förvärva för att förbli relevanta i framtiden?

 

Behöver man en partner för översättning och lokalisering i AI-eran?

  • Hur bygger man smarta och kostnadseffektiva processer för språk och målgruppsanpassning?
  • Kan man automatisera översättningsprocessen?
  • Kan vi minska översättningskostnader med hjälp av AI-teknik?
  • Vilka är möjligheterna och fallgroparna med AI i lokaliseringsarbetet? Möjligheter och fallgropar. 

 

SÄKRA DIN PLATS


NOVEMBER 21 @ 11:30 CET. 

 

Gabriella Rudström Rund Bild 

Gabriella Rudström

COO | Comactiva Language Partner

Översättning- och lokaliseringsexpert

 

Martin Modigh Kalrsson | Round

 

Martin Modigh Karlsson

VD | We Are Bridget

Digital marknadsförings expert

 

 

 

 

 

 

Webinar | AI- teknologi hot eller möjlighet för marknadsförare?

Webinar | AI- teknologi hot eller möjlighet för marknadsförare?

AI-teknologin utvecklas snabbt och marknadsförare världen över ställer sig samma frågor: Hur säkerställer jag att AI-genererat innehåll är korrekt?...

Read More
ChatGPT och AI – hot eller möjlighet för översättnings-branschen?

ChatGPT och AI – hot eller möjlighet för översättnings-branschen?

För oss som arbetar med översättningar, lokalisering och språkteknik innebär ChatGPT och annan AI-teknik en helt ny dimension. Tjänsterna som hjälper...

Read More
Hur lyckas man med strategisk internationalisering

Hur lyckas man med strategisk internationalisering

För att göra produkter, tjänster och varumärken lyckade på en global marknad är internationalisering och lokalisering avgörande.

Read More